Proiecte finalizate

„Masa pentru Doi”, o initiativa a Betano.com

Asociatia CSR Nest a implementat in perioada 17 decembrie 2020 – 15 ianuarie 2021 proiectul „Masa pentru Doi”, o initiativa a Betano.com – cea mai buna platforma mobila de cazinou online si pariuri sportive din lume, conform EGR Awards 2019. Proiectul Masa pentru Doi si-a propus sa sustina sectoarele din Romania care au resimtit in mod direct si imediat efectele crizei pandemice – sanatate si HoReCa.

Astfel, timp de 30 de zile, BETANO a sustinut 15 restaurante prin asigurarea a 15.000 de meniuri calde catre cinci spitale din Bucuresti, Cluj, Timisoara si Craiova. Restaurantele care au beneficiat de sprijinul BETANO sunt afaceri de familie sau sunt detinute de mici antreprenori romani, foarte vulnerabile in contextul pandemic, cu o reputatie buna in randul consumatorilor, la care comunitatile sunt dornice sa se intoarca.

Alocarea donatiilor s-a facut prin intermediul Asociatiei CSR Nest si cu sprijinul Federatiei Solidaritatea Sanitara din Romania.

Spitalele incluse in proiect au fost:

  1. Spitalul Clinic de Urgenta „Sf Ioan” Bucuresti;
  2. Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii „Grigore Alexandrescu” Bucuresti;
  3. Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Craiova;
  4. Spitalul Judetean Cluj;
  5. Spitalul Clinic Judetean de Urgenta „Pius Brinzeu” Timisoara.

H2O (water) – Helping to Obtain Water

Este un proiect finantat de Fundatia Coca-Cola, prin The New World Program, in parteneriat cu Global Water Challenge (GWC). Proiectul este implementat in comuna Mischii, din zona de sud-vest a Romaniei, regiunea Oltenia, o zona plana si arida aflata in apropierea Dunarii. Comuna Mischii are 1.760 de locuitori si este formata din cinci sate: Mischii/Mlecanesti, Calinesti, Gogosesti, Motoci si Urechesti.

Prin acest proiect ne propunem sa crestem gradul de acces la apa potabila provenita din surse sigure si la igiena a locuitorilor din comuna Mischii, precum si sa imbunatatim modul de utilizare a apei, ca resursa naturala limitata. Acest obiectiv va fi atins prin saparea a patru fantani de adancime in comuna Mischii. In plus, proiectul presupune si activitati de educatie a populatiei privind utilizarea responsabila a apei, cu scopul de a contribui la prevenirea si diminuarea risipei acesteia.

Grupul tinta al activitatilor de educatie este reprezentat in principal de femei si tineri din comuna Mischii. In paralel, vom derula si scurte sesiuni de instruire cu angajatii primariei Mischii privind buna functionare si mentenanta celor patru fantani.

Prin proiectul H2O(water) – Helping to Obtain Water, intentionam sa ajungem la cei aproape 1.800 de beneficiari directi ai acestuia din comuna Mischii, precum si la populatia invecinata, ca beneficiari indirecti. Proiectul se va derula in perioada octombrie 2018 – februarie 2020, si va fi implementat de Asociatia CSR Nest, in parteneriat cu Asociatia Today’s Future, cu sprijinul Primariei Mischii. Pentru mai multe detalii, va rugam vizitati www.h-2-o.ro.

Impreuna cu compania HEINEKEN, in anul 2011 am demarat programul de responsabilitate sociala HEINEKEN pentru Comunitati. Timp de 5 ani, prin intermediul acestui program, compania HEINEKEN  a investit peste 1,6 milioane RON in finantarea a 33 de proiecte comunitare care au implicat 1.200 de voluntari si au avut 440.000 de beneficiari, in patru comunitati locale: Constanta, Craiova, Miercurea Ciuc si Targu Mures. Pentru mai multe detalii, va rugam vizitati www.heineken-pentru-comunitati.ro.

Academia de CSR

Asociatia CSR Nest in parteneriat cu KPMG Romania a lansat in anul 2013  “Academia de CSR”, o platforma integrata formata dintr-o sesiune de workshopuri de informare, constientizare, educare cu privire la implicarea sociala a companiilor. Obiectivul secundar al Academiei de CSR a fost acela de a implica organizatiile participante la sesiunile de workshopuri in propriile lor programe de CSR, finantate prin legea sponsorizarii.

Voluntariatul

– investitie pentru dezvoltare durabila

Impreuna cu Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania – Filiala Sector 6, am implementat, in calitate de partener, proiectul „Voluntariatul – investitie pentru dezvoltare durabila”. Proiectul a fost finantat in proportie de 85% prin granturile SEE 2009-2014, in cadrul Fondului ONG in Romania. Proiectul s-a desfasurat in perioada 2014-2015, a avut o valoare de 35.000 EURO si a fost finantat in proportie de 85% prin granturile SEE 2009-2014, in cadrul Fondului ONG din Romania.

Pentru mai multe detalii, va rugam vizitati www.crucearosie6.ro.

Edumax

Pentru lantul authton de pet-shop-uri ANIMAX, Asociatia CSR Nest a dezvoltat si implementat proiectul Edumax, ca parte din strategia de CSR a companiei. Prin acest proiect, ANIMAX si-a propus sa promoveze un comportament responsabil fata de animalele de companie in randul copiilor cu varste cuprinse intre 5 si 10 ani, pornind de la ideea ca un animal de companie face parte din familie si reprezinta o responsabilitate. In cadrul proiectului, au participat 4.100 de elevi din 10 scoli din sistemul public si privat din Bucuresti. Pentru mai multe detalii, va rugam vizitati www.edu-max.ro.

ACTIOnariat

pentru Comunitate

Asociatia CSR Nest, cu sprijinul financiar al Fondului pentru Inovare Civica, program finantat de Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe, administrat de Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile, a implementat in perioada 2014-2015 proiectul ”ACTIONariat pentru Comunitate!”.

In proiect au fost implicate 21 de IMM-uri in activitatile si proiectele derulate de 6 ONG-uri din Bucuresti, cu scopul de a creste coeziunea intersectoriala in solutionarea nevoilor comunitatii din Capitala. In plus, cele 21 de IMM-uri au beneficiat de elaborarea de strategii de responsabilitate sociala, adaptate in functie de specificul lor de activitate

IMM-urile implicate au fost: New Kopel, Fabrica de Bere Buna Zaganu, Business Review, Nutrivita, Creativ Pro Design, Culori si Idei, Barotti International, Ensight Management Consulting, Hotel Cismigiu, Original Murano, Brightway, Interactivision, Ferma Verde, REI Finance Advisors, Ergo Print, Color Box, REI Facility, Safety First, Regus, Bee Works, Books Express.

Cele 6 ONG-uri partenere care au oferit posibilitatea implicarii IMM-urilor in 6 proiecte comunitare pe care le deruleaza in Municipiul Bucuresti in anul 2015 au fost: Organizatia Suedeza pentru Ajutor Umanitar Individual, Organizatia Umanitara Concordia, Asociatia Young Initiative, Romanian Angel Appeal, Societatea Nationala de Cruce Rosie din Romania – Filiala sector 6, Fundatia Nane.

Pe langa o strategie de CSR elaborata de consultantii Asociatiei CSR Nest si posibilitatea implicarii intr-un proiect civic dezvoltat de un ONG din Bucuresti, cele 21 de IMM-uri partenere au primit pentru o perioada de doi ani titlul de ”IMM Responsabil Social”. Pentru mai multe detalii, va rugam vizitati www.csr4imm.ro.